16.11.06

SUPLICANDO COMPASIÓN


En cuanto me despisto
estoy ordenando fantasmas
suplicando compasión
comparando mi cuerpo
con los suyos
tan intangibles
fríos
permanentes

En cuanto me despisto
estoy intentando difuminarme
estoy sacándome de espejo
estoy vigilando a mi sombra

desconfiada

En cuanto me despisto
me parece oirte en la cocina
afilando los cuchillos
preparándote para el sacrificio

En cuanto me despisto
mi piel me parece papel mojado
las palabras se derriten, se escurren
y la cama está llena de alfileres


En cuanto me despisto mi cuerpo
se me retuerce
se arranca la ropa
se tira del pelo
se araña
y emite un sonido
de animalito
herido, abandonado, asustado...


En cuanto me despisto...
estoy ordenando fantasmas
y suplicando compasión.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

es coma un espello no que me miro e me vexo. eu tento, que conste, non despistarme moito, pero hoxe xustamente desliceime ao lado escuro. que sexa por derradeira vez. unha aperta. encántanme os teus poemas. todo.

... dijo...

sintoo, porque o meu espello non é un bo lugar para verse reflexada.
Gustoume encontrarte o outro día. Contareite un segredo: na oscuridade do cine, despisteime e estalou a traxedia, un fantasma respiroume na caluga e marchei asustada...
así que non vin acabar BUBLE...marchei despois do estrangulamento...para levar bo sabor de boca...

llll dijo...

parece que dos bultos que marcan os omoplatos foran sair ás