21.10.08

Son millonaria!!!



A miña lista de millonaria:

1. Non volver a traballar en algo que non me pareza importante
2. Viaxar polo mundo, moi amodo...moi, moi amodo.
3. Escribir e estudiar o que me pete, hebreo ou fotografía analóxica ou artesanía con papel...
4. Durmir cando me pete
5. Montar un sistema de becas para que calquera, sexa de China, de Arteixo ou de Camerún, estude onde decida, o que lle interese e o tempo que necesite. Requisitos das bolsas: ningún.

Non será moi excéntrico iso é certo, pero foi bonito botar o fin de semana a pensar nas cousas que faría de non ter que facer nada por obligación.....Gracias desorde polo cartos.

a ver...eu faría millonario a: bandini, carmen, kahlo, os apiticucus e a susiño.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Ya haremos nuestra lista... estamos viedno el rpesupuesto y creo que unade las aprtidas será... ACABAR CON LOS MAILS EN CADENA... CUESTE LO QUE CUESTE!!!.
R.

From Hell dijo...

tu lista de millonaria, como no podía ser menos, es digna de gente de pasta....
un saludo y un abrazo...

Ra dijo...

No tiene desperdicio ;D

Abrazo.

Anónimo dijo...

ilu...that's all