23.5.06

BÉSAME MUCHO...


Como si fuera esta noche....la última vez....



Indonesia castigará a las personas que se besen en público
POLÉMICA LEY


Miles de musulmanes salieron ayer a las calles de Yakarta para expresar su apoyo a un controvertido proyecto de ley contra la pornografía, que contempla castigar a personas que se besen en público o que tomen parte en danzas eróticas. Los manifestantes, que llevaban pancartas en las que se leía el lema Di no al sexo, se dirigieron al Parlamento, en el que se debate el proyecto de ley desde marzo, para pedir a los legisladores que aprueben de forma inmediata la propuesta de ley.

Tras ser aprobada, la ley castigará con hasta 10 años de cárcel o una multa de unos 100.000 dólares (85.180 euros) a aquellos que organicen una actuación de danzas eróticas en público. Además, besarse en público será castigado con cinco años de prisión o una multa de 27.160 dólares (21.300 euros).




3 comentarios:

Bandini dijo...

pobre sexo!, y que pena esta basura toda del pecado y la culpa. con lo bien que sabe un mísero y vulgar beso una limosnita espiritual un pedacito de carne mística ¡qué rico qué rico!.

salud

Anónimo dijo...

Que motivos pode ter unha persoa para querer prohibi-los bicos? A min toda esta historia paréceme o argumento dun conto para nenos: o rei triste no seu castelo que no seu 90 aniversario promulga unha orde para sancionar a quen se dea agarimo publicamente. É curioso: tamén penso na miña tía, cambiando de cadea rapidamene na televisión cada vez que un home e unha muller achegaban os seus corpos máis do que ela consideraba decente. Ou pechaba os ollos, moi forte, se non tiña o mando preto, desexando estar moi lonxe. Que triste, non?
Bicos, Pituca.

From Hell dijo...

deberían castigar aos que non se besen en público, na casa, ou no tigre dun bar...
bicos